2013. május 24., péntek

NOTD: NYC-mani

Sziasztok Szépségek!

Én azon szerencsések egyike vagyok, akik tesztelgethetik az új NYC lakkokat, de sajnos erre még várnom kell egy picit. Addig is előkaptam a dobozkámból a meglévőket és alkottam velük. Csupán 2 NYC lakkom van, nem is értem miért, valahogy eddig nem voltak annyira szembetűnőek, mint az új darabok és mindig valami mást választottam. Egy fűzöld krémes és egy arany metálos lakkom van tőlük, érdekes párosítás, de nem lehetetlen. A zöldet eddig még bevallom nem is használtam, az arany a karácsonyi lakkom volt, akkor többször is felkentem. A gyűrűsujjam kivételével Saran Wrap technikát alkalmaztam, ami nagyon gyors és egyszerű körömfestési forma, ha siettek, pikk-pakk elkészülhettek vele. Ezen kívül díszítő szalagokat alkalmaztam. A két technika éppen ellentéte egymásnak, az egyiknél összemosod a színeket, a másiknál pedig határozottan, éles vonalakkal választod el.

A NYC márkát és a 40 új lakkot megtalálhatjátok már a Rossmann és Müller üzletekben, szerintem verhetetlen áron és a minősége is kiváló. Tudom, hogy sokan elégedetlenek vagytok az Essence új lakkjainak minőségével, javaslom hát, hogy ezentúl a NYC állványt látogassátok, nem fogtok csalódni. Én készítettem egy kis kívánságlistát, amit a mani után találhattok!










10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a mainkűr, tetszik a kontraszt a két technika között. A kívánságlistád első sora pedig hozzám is jöhetne...

    VálaszTörlés
  2. Ez (is) elég tetszős, hiába a zöld!:D Kicsit sand hatása van az aranynak:) Ezekből a lakkokból (amit kiraktál. A 40ből 9:D ) pedig 2 nekem megvan és imááádom őket:) A kéket meg a zöldet is forgattam forgattam, de aztán megszólalt valaki a fejemben, hogy "úgyse használnád a saját körmödön" és sajnos egyet kellett értenem:( Pedig olyan szépek!:D

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jól néznek ki így együtt :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó lett! Illik a két szín egymáshoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Érdekes kombináció, magamtól sosem párosítottam volna össze ezt a 2 színt, de le a kalappal, nagyon ütős lett! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók együtt a színek, a zöld nekem is megvan, igazán nyárias. A kívánságlistáról a rózsaszín kivételével mind jöhetne:).

    VálaszTörlés
  7. A zöld megvan, nagyon szeretem, a másikra pedig nem találok szavakat:O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Ez a zöld nagyon különleges! :O

    VálaszTörlés