2012. június 24., vasárnap

Nail Club French

Sziasztok!

Az idő rohan, észre sem vesszük, és már a fél éves szülinapját ünnepeljük a Nail Club-nak. Nem napra pontosan, de december végén kezdtük és ez az alkalom van legközelebb hozzá, amire egy klasszikus témát, méghozzá a francia manikűrt hoztuk. Alapvetően azt gondolná az ember, hogy ebből nem lehet annyit kihozni, de ha jobban belegondolunk, rengeteg féle módon lehet variálni. 

Csomó ötletem volt, lássuk melyik született meg belőle.
Nagyon mennek nálam most a pöttyök, ez nem maradhatott ki. Az első munkám után rájöttem hogy a színek hasonlóak, mint a gyümölcsös témánál, így csináltam egy másik, kicsit klasszikusabb verziót is, persze pöttyökkel. :)







A többiek munkái: 


E heti vendégünk pedig a Hard Candy blog írója, Zsófi: 



13 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóóó a másodiknál, hogy ilyen ferde :)tetszik nagyon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, amikor műkörmöm volt, sokat csináltattam ilyenre, nagyon tetszik :)

      Törlés
  2. Egyik gyönyörűbb, mind a másik! *.*
    Az első színkombinációért még mindig oda vagyok!

    VálaszTörlés
  3. A tiéd lett a kedvencem, az első annyira aranyos!! Imádom! :)

    VálaszTörlés
  4. jaaj nagyon szép! nem tudnék választani mindkettő bejön:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm csajok mindenkinek a visszajelzést, nagyon sokat számít ez nekem és igyekszem minden alkalommal valami jobbat, szebbet alkotni Nektek!

    VálaszTörlés
  6. MOst már vissza fogom nézni, h te kezdetben is ennyire ügyes voltál-e, vagy menet közben fejlődtél ennyit?! :)
    Szép mindkettő, ízléses, különleges, ügyes, gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. De jóóó nekem ebből a körből a tied tetszik a legjobban ;))))
    A blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/

    VálaszTörlés